Fotbal International

Adidas, noul sponsor tehnic al naționalei Italiei !

Suntem siguri că ați fost la fel de dezamăgiți ca noi când Italia nu a reușit să se califice la ultima Cupă Mondială desfășurată în Qatar 2022.

Câștigătorii merituoși ai Euro 2020 nu și-au putut reface forțele și concentrarea după un asemenea succes imens și au ratat participarea între cele 32 de echipe de top ale lumii la fotbal.

Adidas va ,,îmbrăca” pe lângă marile echipe naționale și de club din lume, încă un colos al fotbalului: Italia !

O Cupă Mondială fără Italia s-a simțit, trebuie spus, un pic incompletă … Asta cu toate că nu i-au lipsit sarea și piperul… Dar poate ar fi fost bun și un praf de … parmeggiano

Federația Italiană de Fotbal (FIGC) nu a pierdut timpul urmărind turneul la televizor. Tradiționala colaborare cu Puma s-a încheiat iar oficialii federali italieni s-au îndreptat pentru prima oară spre Adidas. Acesta va produce și livra pentru Italia echipamente pentru campaniile naționale de calificare masculin și feminin.

Așadar, începând cu 1 ianuarie 2023, Adidas este partenerul oficial al Federației Italiene de Fotbal (FIGC). Va îmbraca toate echipele naționale italiene (masculin, feminin, tineret, futsal, fotbal pe plajă și e-sports).

Noul parteneriat dintre Adidas și FIGC este lansat printr-o campanie dedicată, „The Search – La Ricerca” (Căutarea). Campania include un film care prezintă mai mulți campioni naționali din trecut și din prezent. Printre aceștia Donnarumma sau Alessandro Del Piero. Invitat special – solistul Blanco.

Portarul Donnarumma în echipa națională a Italiei, într-un echipament care este deja, istorie…

Parte din designul colecției este inspirat din forma și culorile marmurei, un element natural, geografic și cultural care reprezintă Italia. De asemenea, un simbol prezent în multe monumente și locuri din întreaga Peninsula Italiană de-a lungul secolelor.

Lansarea echipamentului este prima dintr-o serie cu noii parteneri, cu ținute pentru toate echipele naționale italiene. Inclusiv futsal, fotbal pe plajă și e-sports.

Sunt create folosind cele mai noi inovații Adidas ! în special materiale care permit sportivilor să se simtă confortabil. O nouă tehnologie HEAT.DRY, este optimizată pentru a oferi jucătorilor confort maxim și respirabilitate în timpul performanței sportive. Tricourile sunt realizate din materiale 100% reciclate.

Home kit

Tricoul folosit pe teren propriu are bază de culoare albastră conform tradiției, cu elemente replicate pe țesătură prin lucru manual care combină măiestria tradițională a materiilor prime și tehnici extrem de inovatoare, ca inspirație focală atât pentru tricou, cât și pentru șort-uri, pentru un design asortat și frumos integrat.

Există și alte referințe la cultura italiană, precum detaliile tricolore inserate delicat pe umeri: la fiecare dintre cele trei dungi Adidas a fost adăugată o linie elegantă pentru a recrea culorile steagul italian.

Tricolorul este prezent și pe părțile laterale și pe margini ale tricoului. În cele din urmă, pe spatele gulerului este gravat cuvântul „Italia”, complet personalizat cu o referire clară la gravurile romane. Aceeași abordare va fi folosită în scrierea numelor jucătorilor și în numerotarea tricourilor.

Mânecile și gulerul sunt decorate cu detalii aurii delicate, dar foarte vizibile, care înfrumusețează tricoul.

Logo-ul Adidas și noul logo FIGC, lansat în ultimele zile, sunt aplicate la cald și poziționate în centrul față la înălțimea pieptului.

Away kit

Pentru tricoul de deplasare al Italiei, producătorul folosește o grafică îndrăzneață pentru un efect puternic, marmorat, care reflectă contribuția semnificativă a Italiei la lumea artei.

Culoarea predominantă este albul, înfrumusețată de design grafic cu vene de bleumarin și auriu.

Așa cum se întâmplă de obicei cu kit-urile noi, micile detalii contează. Cele trei dungi caracteristice Adidas au primit un lifting subtil pe umeri, cu o culoare din tricolorul italian mărginind fiecare dungă. Literele personalizate vor fi folosite pentru nume și numere și degajă vibrații romane slabe care pot fi văzute pe spatele gulerului, cu cuvântul „Italia” întinzându-se pe gât.

Noul logo, cu cele patru stele acum un alb și albastru mai discret pe tricourile de acasă și, respectiv, în deplasare. Aspectul aduce echipa națională în concordanță cu recenta rebrănduire a FIGC: are un limbaj de design consistent și modern.

Forza Italia !

Completând noua gamă,  diversele piese de echipament de antrenament și îmbrăcăminte de încălzire sau antrenament, împărtășesc aceeași paletă de culori și accesorii de design.

Din nou în albastru și alb îndrăzneț, cu accente tricolore, care permit un aspect și un sentiment de mândrie pentru jucător în fiecare parte, a reprezentării echipei naționale.

Noul echipament pentru meciurile de pe teren propriu a fost deja purtat pe teren miercuri, 18 ianuarie. S-a întâmplat în meciul amical Under 18 dintre Italia și Spania programat la Centrul Tehnic Federal din Coverciano (Italia). Este prima dată când o echipă de tineret debutează cu un nou echipament, înaintea echipei naționale ,,mari”.

Magadesport vă oferă cele mai noi informații din sport ! Rămâneți conectați !

Adidas a contribuit la performanță și în România … cândva …
Doru

Doru

About Author

Sunt Doru, un redactor web cu pasiune pentru fotbal, locuind în minunatul oraș București. Dragostea mea pentru acest sport depășește orice înțelegere, într-atât încât aș putea scrie un imn despre fiecare jucător din echipa locală. În fiecare dimineață, mă trezesc cu entuziasmul unei mutări neașteptate sau al unei victorii epice.

Iti va placea

Fotbal International

Televizor: Unde vedem mondialul din Qatar 2022 ?

  • novembre 9, 2022
Drepturile TV pentru meciurile de la CM 2022 au fost achiziționate de Televiziunea Română. Start La televizor vom avea pe
Fotbal International

Ce este nou la Campionatul Mondial de Fotbal din Qatar 2022 ?

  • novembre 13, 2022
Cupa Mondială FIFA 2022 va avea startul duminica viitoare. Deschiderea pe 20 noiembrie, vine la aproape 12 ani după ce